Announcement

Assalamualaikum,blog ni baru lagi,sila support blog ini dengan meng"bookmark"kan website ini dan memberi komen pada mana-mana artikel.Jutaan terima kasih kepada semua readers/viewers/bloggers/raingers/scenesters kerana memberi sokongan kepada kami untuk terus berjuang dalam arena muzik rock especially indie bands.
Kami menghargai usaha anda untuk terus menyokong kami dengan memberi apa jua bentuk cadangan,idea dll. supaya website kami boleh develop dengan lebih baik.Mudah saja,klik saja di link yang termaktub di bawah ini untuk pergi ke peti cadangan. :)
http://revolusirockmalaya.blogspot.com/search/label/Peti%20Cadangan

Cheers!,
Mr Revolusi

Kotak Jeritan


Free chat widget @ ShoutMix
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahad, Mac 30, 2008

Nantikan Kemunculan Filem "My Indie Rock Darling"


Okeh,post yang seterusnya untuk pagi ni,aku nak preview sket pasal filem indie rock yang akan muncul tak lame gi,aku tak komfom lagi cite ni kluar kat CD/DVD or TV3/TV2/TV8/dll. Kisah my indie rock darling menceritakan tentang empat orang remaja yang masing-masingnya dari sebuah pekan dan memiliki karektor masing-masing yang amat berlainan antara satu sama lain. Menurut sipnosis citer ni,muzik lah yang menyatukan empat remaja ni. Cerita ni bermula apabila band diorang ni dijemput untuk mengadakan gig kat KL.Seperti biasa, dalam perjalanan diorang ingin mengejar cita-cita terdapat pelbagai halangan yang ditempuhi oleh dak2 ni .....So,camner ending filem ni?Berjayakah diorang?

Aku nak cerite plak pasal direktor filem ni,umur die baru je 22 thn, penuntut kat UM dalam jurusan perfileman,hehe,nak tau ape fav movie die?fav movie die adalah clockwork orange,dan untuk pengetahuan korang,cite clockwork orange adalah filem mase 1971,mase tu aku lom lahir gi,cite tu mmg best..ade aksi gaduh2 , pukul2 , pendek kata , cite tu menunjukkan budaya UK yang sex dan violence.hoh,aku bukan nak cite pasal cite tu,hehe,lupekan je la..
...and nantikan kemunculan filem ni k guys!


Cheers~

0 komen dah: