Announcement

Assalamualaikum,blog ni baru lagi,sila support blog ini dengan meng"bookmark"kan website ini dan memberi komen pada mana-mana artikel.Jutaan terima kasih kepada semua readers/viewers/bloggers/raingers/scenesters kerana memberi sokongan kepada kami untuk terus berjuang dalam arena muzik rock especially indie bands.
Kami menghargai usaha anda untuk terus menyokong kami dengan memberi apa jua bentuk cadangan,idea dll. supaya website kami boleh develop dengan lebih baik.Mudah saja,klik saja di link yang termaktub di bawah ini untuk pergi ke peti cadangan. :)
http://revolusirockmalaya.blogspot.com/search/label/Peti%20Cadangan

Cheers!,
Mr Revolusi

Kotak Jeritan


Free chat widget @ ShoutMix
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sabtu, April 05, 2008

Couple



Satu-satunya band yang membawa genre power pop blue di wilayah kita..diorang ni mendapat influence dari band-band negara barat seperti The Beatles, The Beach Boys, Big Star, The Who, The Raspberries, The Beat, The Rooks, Enuff Znuff and Weezer . Band ini di ketuai oleh Aidil dan disertai oleh Ariana , 0joe dan juga Shahrin.Diorang pun dah ade album sulung tapi album sulung diorang ni agak unik sket,sbb ade dua version iaitu version US dan version Jepon,macam game playstation la plak,ade version US dan Jepon,har har har..tp takpe,diorang tetap rock...!!!!


Top Of The Pop (Japan version)


Top of the Pop (US version)


U all leh dapatkan album2 ni kat gig..dan kalo korang tak sempat nak gi gig untuk dptkan album2 ni,takpe,usah risau usah bersedih2,korang leh beli kat kedai2 seperti yang tersenarai kat bawah ni k...all the best

(a) The Ricecooker Shop, 2.03, Mezzanine Floor, Central Market Annexe, KL

(b) Rock Corner at Bangsar Village shopping centre, KL

(c) Tools & Trade, Lot 134, First Floor, Campbell Complex, KL

(d) Bodysurf Music studio in Ipoh

(e) Free Love Productions, LG 9, Lower Ground Floor, Yik Foong Complex, Ipoh

(f) Busana Jalanan, Kuantan Parade 2nd floor, Pahang

(g) Straits Records, 22 Bali Lane, Singapore

(h) Aksara Bookstore, Kemang, Jakarta, Indonesia


0 komen dah: