Announcement

Assalamualaikum,blog ni baru lagi,sila support blog ini dengan meng"bookmark"kan website ini dan memberi komen pada mana-mana artikel.Jutaan terima kasih kepada semua readers/viewers/bloggers/raingers/scenesters kerana memberi sokongan kepada kami untuk terus berjuang dalam arena muzik rock especially indie bands.
Kami menghargai usaha anda untuk terus menyokong kami dengan memberi apa jua bentuk cadangan,idea dll. supaya website kami boleh develop dengan lebih baik.Mudah saja,klik saja di link yang termaktub di bawah ini untuk pergi ke peti cadangan. :)
http://revolusirockmalaya.blogspot.com/search/label/Peti%20Cadangan

Cheers!,
Mr Revolusi

Kotak Jeritan


Free chat widget @ ShoutMix
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sabtu, April 12, 2008

Hujan - Miri

F7 Em
senja yang indah kau kurniakan kepada ku
Gm-Am
namun buat ku rindu
F7 Em - hold
angin dari arah mana kau datang
buat ku tersenyum
Gm-Am
tiada yg sama

[chorus]
G#m F#m Em
pemergian ku kerna cita cita
G#m F#m Em
impian ku bukan jadi superstar

F7
tiada yang asing bagiku di sini
E7
inilah rumahku ku takkan berpaling
F7
jadilah saksiku atas janji ku ini
E7
aku kan kembali
E7
aku kan kembali
F7
ke Miri
F7
ku kan kembali

F7 Em
Menyelusuri hutan hijau singgah ke hujung
F7
berputar-putar di bandar akhir malam
Em
semua dah tutup

[chorus]
G#m F#m Em
pemergian ku kerna cita cita
G#m F#m Em
impian ku bukan jadi superstar

F7
tiada yang asing bagiku di sini
E7
inilah rumahku ku takkan berpaling
F7
jadilah saksiku atas janji ku ini
E7
aku kan kembali
F7
aku kan kembali
E7
ke Miri....owh miri
F7
kembali ke miri...kembali
E7
aku kan kembali ke miri

aku xsure betol ke tak chord ni..cube dulu

0 komen dah: