Announcement

Assalamualaikum,blog ni baru lagi,sila support blog ini dengan meng"bookmark"kan website ini dan memberi komen pada mana-mana artikel.Jutaan terima kasih kepada semua readers/viewers/bloggers/raingers/scenesters kerana memberi sokongan kepada kami untuk terus berjuang dalam arena muzik rock especially indie bands.
Kami menghargai usaha anda untuk terus menyokong kami dengan memberi apa jua bentuk cadangan,idea dll. supaya website kami boleh develop dengan lebih baik.Mudah saja,klik saja di link yang termaktub di bawah ini untuk pergi ke peti cadangan. :)
http://revolusirockmalaya.blogspot.com/search/label/Peti%20Cadangan

Cheers!,
Mr Revolusi

Kotak Jeritan


Free chat widget @ ShoutMix
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selasa, November 04, 2008

Hujan - Pijak Hatiku

askum..baru tab lagu ni ptg tadi...

cuba try...

kalo de pape..komen k..aku rase tab untuk chorus ngn sub chorus ni akan ku update kan nanti..sebab buat mase ni,aku baru dapat tangkap kedua-dua chord ni je..

ape2pon,tak sabar nak jamming lagu ni nanti..



-----------


Amaj Dmaj7
waktu kita sama sambut hari lahir
C#m C# 6add9
ku beri hadiah2 bunga
Dmaj7 E7
cantik,engkau mmg cantik
Dmaj7 E7
izinkan aku menatap wajapmu lagi
Dmaj7 E7
cantik,engkau mmg cantik
Dmaj7 E7
izinkan aku menatap wajapmu lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi


Amaj Dmaj7
tinggi harapan ku buat mu
C#m C# 6add9
tak ku sangka ia hanya setengah jalan
Amaj Dmaj7
jika memori kita disimpan ddalam cakera
C#m C# 6add9
kan ku mainkan sampai bila2
Dmaj7 E7
cantik,engkau mmg cantik
Dmaj7 E7
izinkan aku menatap wajapmu lagi
Dmaj7 E7
cantik,engkau mmg cantik
Dmaj7 E7
izinkan aku menatap wajapmu lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi
Dmaj7 E7
kau pijak hatiku lagi

0 komen dah: