Announcement

Assalamualaikum,blog ni baru lagi,sila support blog ini dengan meng"bookmark"kan website ini dan memberi komen pada mana-mana artikel.Jutaan terima kasih kepada semua readers/viewers/bloggers/raingers/scenesters kerana memberi sokongan kepada kami untuk terus berjuang dalam arena muzik rock especially indie bands.
Kami menghargai usaha anda untuk terus menyokong kami dengan memberi apa jua bentuk cadangan,idea dll. supaya website kami boleh develop dengan lebih baik.Mudah saja,klik saja di link yang termaktub di bawah ini untuk pergi ke peti cadangan. :)
http://revolusirockmalaya.blogspot.com/search/label/Peti%20Cadangan

Cheers!,
Mr Revolusi

Kotak Jeritan


Free chat widget @ ShoutMix
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jumaat, April 18, 2008

The Sesuatu

Sedang aku search band-band indie kita di website AMP,aku terserempak ngan band ni,The Sesuatu.Aku tertarik dengan nama band ni..humm..memang 'sesuatu' la..nama yang unik.Okay,aku akan perkenalkan line up band ni,Dir Ismail sebagai Guitarist dan Vox,Fendy sebagail ead guitarist,Iqbal men bass dan Merose pula Drummer band ni.

Selain tertarik dengan nama,aku pon tertarik dengan lagu diorang(hehehe..),lagu diorang ni bergenrekan grunge dan rock.Yup,diorang ni semestinya band indie,kalo x,camner aku leh post band ni plak..hahar,name je website indie.Tak banyak yang aku leh citerkan pasal diorang ni sebab takde sumber maklumat pasal sejarah band ni ,humm..lagu-lagu yang telah diorang wat adalah lagu seperti yang tertulis pasni,Just Say,Sudi,Senyum,Malay Dilemma dan Tembak Bintang 3(cam komunis je..)

You all leh check myspace diorang di

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=292909575

Thats all,aku ngah letih ni sebab baru je balik training hari sukan tadi...so..stay tune for the next revo band reviews.Thanks for reading.

0 komen dah: